Navigation

Darko's MovieCFG

Comments

0 0

Looks good. But plz bind the screenshotjpg then u will not have that UGLY Console


Posted on 20.09.2011 / 17:19

0 0

xd


Posted on 20.09.2011 / 17:41

0 0

add another screens Koene omg hard name


Posted on 20.09.2011 / 17:46

0 0

looks awesome


Posted on 20.09.2011 / 19:35

0 0

darko_picicu


Posted on 20.09.2011 / 21:58

0 0

Lol whats hard about Koene xD


Posted on 21.09.2011 / 16:24

0 0

Yeah, whats hard about keone?


Posted on 21.09.2011 / 17:48

0 0

another "Grey CFG" look alike, and nice shiny camo on the scope haha


Posted on 21.09.2011 / 20:09

0 0

tbh that cfg is rly sick if u have cc like i had...


Posted on 21.09.2011 / 23:01

0 0

so give us ur cc


Posted on 22.09.2011 / 11:44

Post comment

ONLY USERS CAN POST COMMENTS.

Related files