Navigation

TykorK's Deagle

Comments

0 0

Nice ! Will you upload the gloves too?


Posted on 03.09.2012 / 16:51

0 0

GLOVES


Posted on 03.09.2012 / 18:08

0 0

Yea sure Just have to find them first ^^


Posted on 03.09.2012 / 18:44

0 0

gloves pls *____*


Posted on 03.09.2012 / 20:10

0 0

gloves plz


Posted on 03.09.2012 / 22:48

0 0

Aye we want them gloves man, those shits look legendary been through war & back.


Posted on 03.09.2012 / 23:34

0 0

it looks like its cell-shaded *.*


Posted on 04.09.2012 / 14:34

0 0

Gloves and deagle was the first skins i made so they arent perfect


Posted on 04.09.2012 / 15:55

0 0

DAFUQ IS THIS :? fap fap fap


Posted on 04.09.2012 / 15:59

0 0

share the gloves plz


Posted on 04.09.2012 / 21:35

0 0

Plz Tykork ill do anything ill suck your harddrive for the gloves lol, but seriously plz release them.


Posted on 04.09.2012 / 22:44

0 0

awesome!


Posted on 09.09.2012 / 9:38

0 0

GLOVES PLEASE DUDE PLEASE!!!!


Posted on 22.09.2012 / 9:48

0 0

sicj


Posted on 24.09.2012 / 11:29

0 0

yea wheres the gloves shouldnt have taken this long lolz


Posted on 30.09.2012 / 8:27

0 0

i have to admit its a sick deagle but why always people set it up as iwi and not iwd :S


Posted on 02.10.2012 / 18:28

0 0

Gonna upload gloves tomorrow or saturday i promise Didnt have a working PC for a while because my graphics card broke but now its running again ^^


Posted on 04.10.2012 / 19:32

0 0

2weeks lata.... no gloves.....now im depressed someone come to my rescue <3


Posted on 12.10.2012 / 0:23

0 0

They are up


Posted on 12.10.2012 / 19:09

0 0

nice


Posted on 12.10.2012 / 22:15

0 0

Would be nice if you guys could comment on what you think I should skin next


Posted on 18.10.2012 / 22:31

0 0

cfg plox?


Posted on 31.10.2012 / 14:49

0 0

Not a cfg rlly just changed the contrast and the sunlightcolor a little bit with the console


Posted on 02.11.2012 / 15:44

0 0

Should skin an M40 with the scope in this fashion aswell as R700, Aku and Ak47


Posted on 04.03.2013 / 19:14

0 0

nejaký návod ? tutorial ?? help


Posted on 05.02.2014 / 18:46

0 0

TYKORK - design a character model


Posted on 17.02.2014 / 0:37

0 0

still the best deagle that was uploaded on cfgf, with the asiimov. Idk whats wrong with the other skinmakers just overlaying a texture over the whole deagle file. xD


Posted on 07.08.2015 / 12:44

Post comment

ONLY USERS CAN POST COMMENTS.

Related files