Navigation

Install Mod

Cause some People still don't know how to install a mod..

.

Comments

0 0

smileyDD n11111


Posted on 20.07.2011 / 20:11

0 0

is there a way to make your own fonts and put it in??


Posted on 20.07.2011 / 20:52

0 0

Convert iwi file to dds.. have fun using photoshop


Posted on 20.07.2011 / 20:54

0 0

dude how to you open iw00 file?...pls help


Posted on 20.07.2011 / 21:21

With WinRAR


Posted on 14.01.2017 / 14:40

0 0

do*


Posted on 20.07.2011 / 21:27

1 0

@shmazz either use winrar or a program called pakscape, just open them with it


Posted on 20.07.2011 / 21:40

0 0

thank you .


Posted on 20.07.2011 / 22:08

0 0

thx smiley


Posted on 21.07.2011 / 19:26

0 0

Having A Bit Of Trouble...Im Using PakScape As Well As U...But When I go To Save The file Is Comes Up With an Error... ): I would really like to do this cuz im getting bored with the default font T__T help meh plzz

this is what the error says::::: Error renaming C:\programfiles\ activision\ call of duty 4 - modern warfare\main\pakb616.tmp to C:\programfiles\ activision\ call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw00.iwd


Posted on 23.07.2011 / 3:04

0 0

you are a legend smiley


Posted on 23.07.2011 / 14:08

0 0

is that legal in cb,esl etc...?


Posted on 23.07.2011 / 21:44

0 0

need help i cant out the fonts in the folder, i get an eror -_-


Posted on 25.07.2011 / 20:33

0 0

if i open the converted iwi file in photoshop i can just see an empty page :S


Posted on 26.07.2011 / 11:37

0 0

but program needs for that??


Posted on 26.07.2011 / 15:59

0 0

You can use winrar, go openwith chose winrar.

Mozes otvoriti s winrarom idi otvori s i izaberi winrar.


Posted on 27.07.2011 / 1:03

0 0

maybe someone know why i get this error? http://www38.zippyshare.com/v/93361428/file.html
plz write me to xf if you know how to fix it !
XFIRE; kyzas


Posted on 31.07.2011 / 11:47

0 0

Having A Bit Of Trouble...Im Using PakScape As Well As U...But When I go To Save The file Is Comes Up With an Error... ): I would really like to do this cuz im getting bored with the default font T__T help meh plzz

this is what the error says::::: Error renaming C:\programfiles\ activision\ call of duty 4 - modern warfare\main\pakb616.tmp to C:\programfiles\ activision\ call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw00.iwd
plz help my xfire is sniperking1993


Posted on 02.08.2011 / 13:07

0 0

To all getting Errors when installing. Place ur .iwd to another Drive. Change it there and place it back in ur main map. That should work. Windows Protect ur C drive so Most ppl cant change stuff on there C drive unless they put UAC off. Greetz Koene007


Posted on 02.08.2011 / 13:54

0 0

How to open localized_english_iw00?


Posted on 03.08.2011 / 19:39

0 0

hi, guyz, need help, i was made my own font's and i wannt to setup back custom fonts from call of duty smileysmiley


Posted on 06.08.2011 / 17:52

0 0

guys, my score board and kill feed arent font'ed , any ideas?


Posted on 10.08.2011 / 0:07

0 0

@wep Lot of ppl have that problem I think its something to do with Resolution/Quality
@Mrga Add me on Xfire: kwinne


Posted on 12.08.2011 / 12:38

0 0

:S


Posted on 14.08.2011 / 21:40

0 0

it is in esl forbidden in cb i think allowed i had writte with a esl admin


Posted on 17.08.2011 / 20:42

0 0

i have small problem if i get new fonts in cod 4 , i had all of time that http://imageshack.us/phot
o/my-images/833/problemrl
.png/ plz someone can help me? Btw sorry about my bad eng .


Posted on 17.08.2011 / 23:49

0 0

I guess u have polish Game version? I only tested it on eng. Other languages may be bugged (Other characters or position of them in font file)


Posted on 18.08.2011 / 19:02

0 0

wedding dresses


Posted on 10.09.2011 / 8:58

0 0

How do i get it on my killfeed now?


Posted on 10.09.2011 / 17:51

0 0

thaanx but how to get it on the killfeed ?


Posted on 23.10.2011 / 1:11

0 0

it's really easy!!smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley


Posted on 03.12.2011 / 9:51

0 0

ONLY THE POLISH THAT THE NIED verse DO THIS BECAUSE ERROR shows upsmiley


Posted on 31.12.2011 / 11:13

0 0

Why cant i see something ?


Posted on 02.03.2012 / 18:34

0 0

Nice Shot smiley


Posted on 04.09.2012 / 14:17

0 0

Hahah im noob smiley where is the DL link?? :X


Posted on 08.05.2014 / 11:31

0 0

grin smiley Good smiley


Posted on 02.04.2015 / 7:24

Post comment

ONLY USERS CAN POST COMMENTS.